onsdag 2 december 2009

A-laget hade en dålig dag på jobbet men b-laget vann klart

Nu har det hänt igen. Vi har förlorat en match och det värsta är att det hände på hemmabanor.
Första och andra derien vanns med 3-2 men tredje blev katastrofal 5-0 i nacken och som ytterligare salt i såren 3-2 förlust i fjärde. Mediokra 5704 mot Olofströms 5861. Slutresultat 8-12 till Blekinge.
B-laget var dagens behållning. Seger med 17-3 med siffrorna 5052-4367. Bäst i A-laget var Mats med 791 följd av Gert 788. Övriga över 7 var Lennart och Janne med 714 respektive 712.
Rolle b blev bäst i b-laget med 690

4 kommentarer:

Bowlhasse sa...

Jag snabbade mig hem från Stockholm för att kunna följa era framgångar på nätet. Men vad såg jag?
Käkade ni jullunch redan igår?
Eller hade Micke oljat speciellt för gästerna.
Nåja, allt är nog inte förlorat. Efter årsskiftet kommer ni nog igen med friska krafter.

jaelgolfbowl sa...

Vi kan inte skylla på så mycket. Julbordet är imorgon på kvällen. I och för sig slösade nog Micke ovanligt mycket med oljan men det blir väl annorlunda redan på onsdag då vi gästar Osby 2.
Det får bli nya friska tag från nu.

Cay sa...

Bäste Janne! Borde det inte vara B-laget (lag 2 vill jag säga) som skall stavas med STOR bokstav i rubrik och textmassa denna vecka?

jaelgolfbowl sa...

Jag brukar ju göra det men jag vet att ni vann och vi förlorade (ha ha).