torsdag 18 mars 2010

Vi kan inte spela i Osby

Det går åt skogen varje gång vi åker till Osby verkar det som. Denna gång blev det en förödande förlust med 17-3. Poängen togs av Inna och Mats, Tommy och Lennart och Roland och Roland.
Lag 2 gästade Hörby med den äran och segrade med siffrorna 16-4. Bra spel, av i synnerhet, debuterande Ingvar Svensson, som fick ihopa 683 i ren slagning. Ingvar spelade sin första seriematch, något som är värt ett extra omnämnande. Rune Johansson blev bäst med 692 och den konstelation som tog flest poäng var Cay och Heikki, som vann alla sina fyra.

2 kommentarer:

Bowlhasse sa...

Först trodde jag inte mina ögon. Väntade flera dar med att titta igen.
Har nu väntat nästan en vecka, och lika förbannat står det kvar -
3 - 17!!
Inga kommentarer.
Grattis till Lag 2. Dom vet hur man gör.
Hasse

jaelgolfbowl sa...

Ja, fy för en förlorad match är alltid en förlorad match och kan inte göras ogjord men laget vann matchen mot Hörby med 15-5 i onsdags, vilket var ett steg i rätt riktning. Även lag 2 vann mot Olofström 3 hemma med 17-3. Vilka som utmärkte sig återkommer jag till när jag får de individuella resultaten. Jag var själv inte med och spelade.